dimecres, 30 de juny del 2010

Harry Potter i les relíquies de la mort

Any 2001. S'estrena als cinemes el film que havia de canviar la concepció de la lectura, dels vincles culturals entre llibres i pel·lícules i del propi cinema. L'inici de la saga Harry Potter veu la llum i milers de persones de tot el món acudeixen en massa al cinema. El llibre que anys enrere havia fet les delícies de tots ells, s'estrenava per fi a la gran pantalla.

http://thecia.com.au/reviews/h/images/harry-potter-1-1.jpg

No va ser fàcil. Un càsting rigorós i controlat en tot moment per J. K. Rowling, una autora que mai hauria imaginat que un conte escrit per a la seva filla acabaria conduint-la al top ten dels britànics més rics, uns actors joves i conscients que haurien de passar la seva adolescència gravant pel·lícules i com no, un projecte consolidat i aprovat per Warner Bros, productora que va pagar un bon grapat de calers a l'autora.

La febre Harry Potter va començar, i ningú la podia aturar. Nens que llegien llibres de 700 pàgines en pocs dies, que adoraven els actors de la pel·lícula i que consumien massivament merchandasing del petit mag.

I ara, per fi, any 2010, podrem presenciar el final de la saga al cinema. Una saga que ha crescut al mateix temps que ho he fet jo i que m'ha acompanyat des dels 13 anys i encara avui m'enganxa com el primer dia. Esperem de tot cor que el film estigui a l'alçada de l'últim llibre.

Us deixo 2 tràilers. El primer (en anglès, sorry!), una fantàstica evolució dels actors des del primer film al quart, i el segon, el tràiler de la darrera pel·lícula (en HD!! :D) que posa un punt i final a aquesta gran saga i que us deixo aquí mateix.


6 comentaris:

gueri3 ha dit...

Uojojojo ja estic impacient perquè surti la peli. No em cansaré mai de llegir els llibres, esperem que estigui a l'altura la peli del llibre ;)

Per cert, saps si treuran les dos parts seguides o tardaran molt entre una i altra?

^^

Laurichi ha dit...

Segons diuen, una serà a finals d'aquest any i la segona s'estrenarà a l'estiu de 2011 jaja.

Caldrà esperar una miqueta per veure el final complet... ;)

Hachi ha dit...

oooohh Harry Potter!!!!

de momento, jo molt fan no sóc, ja que no he llegit els llibres... però un dia m'agradaria començar i llegir-los, a vere que em semblen ^^

Les pelis no les he vist totes, per lo k vaig una mica perduda, algunes em van agradar, pero em sembla k va ser la última, no sé k em va agafar però em va aburrir i m'adormia al cine XD

re, algún dia tastaré els llibres!! mels recomanes oi? XD

Un petonàs Lauri!!
Segueix actualitzant!! Tu pots!!! jejejeje

eugeni128 ha dit...

Hola!

Ara m'entero que has reformat el blog i continues xD. Weno, l'anire mirant kuan pugui jeje. En general molt be, igual ke el diseny mola (ese domokun! jaja).

Sobre Harry Potter tampoc he llegit ni un miserable llibre xD (es trist ho se) tampoc hi ha temps per tot si un treballa ^^U. De veure he vist les pel·licules y estaben molt be que jo recordi xD, les 3 o 4 primeres he vist (i aixo ke les tinc totes en bluray de disponibles, i fins i tot la ultima precintada jaja). Si algun dia tinc temps em comprare els llibres en catala i li donare una oportunitat, segurament m'agradran ^^.

Salud i que vagi be! ja de pas passet pel meu blog, encara ke no actualitzo gaire, algu intento fer XD.

I weno, amb lo de Japo tens mil coses a ficar si t'ho proposes jaja.

(sento la parrafada, a saber si te la arribes a llegir i/o mirar xDD)

Berukan ha dit...

Interessant... (tot i que poc actualitzat..!)

Per cert, d'on vas treure l'adreça del meu blog?

Alfie ha dit...

Sending and getting bitcoin mistakes in Gdax
The Gdax is finished bundle of exchanging however here and there the clients may get into mistakes while exchanging on it. A large portion of the clients ready to determine it yet other half neglect to do as such? Under such circumstance, you are instructed to address the group with respect to experts who are dependably there to manage you. Simply dial Gdax customer support number+18008618259 and get the best data from the group which is all the time dynamic to determine every one of your questions. You can generally address the group whenever and get the most ideal arrangements from the group in the short interim of time.Gdax customer support number+18008618259